Veelgestelde vragen

  1. Ga naar het artikel dat je wenst
  2. Kies de inhoud dat je wenst
  3. Kies het aantal dat je wenst
  4. Voeg je kleurnummer toe
  5. Klik op toevoegen aan winkelwagen
  6. Na het afrekenen is jouw bestelling definitief.
  1. Klik op afrekenen
  2. Maak een account of log in met je bestaande account
  3. Selecteer de gewenste betaalmethode
  4. Betaal je bestelling volgens de instructie op je scherm

Indien je na betalen geen bevestigingsmail van ons hebt ontvangen, dan is de betaling waarschijnlijk mislukt. Je kunt dit nakijken in je eigen internetbetaalomgeving.

Bij twijfel kun je natuurlijk ook even contact opnemen met onze afdeling klantenservice.

Bij elke iDEAL/Mollie betaling is het van belang om het betaalproces van de bank volledig te doorlopen. Na de laatste stap in de bankomgeving keer je automatisch terug naar de site van Juro Paint. Indien de laatste stap wordt overgeslagen of indien het laatste scherm wordt weggeklikt, dan kan er een vertraging optreden. Soms komt de betaling dan te laat binnen of helemaal niet binnen, waardoor de betaling niet of later wordt bevestigd en de bestelling niet of later door ons kan worden verwerkt.

Voor een pakket levering in Nederland berekenen we €6,50 verzendkosten.

Direct na je bestelling ontvang je van Juro Paint een bevestigingsmail. Daarin staat precies wat je hebt besteld. Bij twijfel of vragen: onze afdeling klantenservice staat voor je klaar.

Ons logistieke systeem verwerkt alle orders heel snel. Een geplaatste  bestelling terughalen en wijzigen is daardoor niet meer mogelijk. Indien de bestelling nog niet verwerkt is, kan onze afdeling klantenservice je wijziging nog doorvoeren. Anders kom je in de procedure van de retourzendingen mocht je geen op kleur gemengd product hebben besteld.

Indien je niet binnen één werkdag een bevestigingsmail ontvangt, controleer dan altijd eerst even je map "Ongewenste e-mail". Is daar ook geen bevestigingsmail ontvangen, log dan in om op Juro Paint je bestelhistorie te checken.

  • Staat je bestelling wel in je betelhistorie neem dan contact op met onze afdeling klantenservice om te melden dat er geen bevestigingsmail is ontvangen.
  • Staat je bestelling niet in je bestelhistorie dan is je bestelling helaas niet helemaal correct afgerond: graag even opnieuw bestellen.

Bij elk artikel van Juro Paint vind je alle uitleg. Toch meer weten? Onze klantenservice helpt je graag verder bij verftechnische vragen. Dit kan via webshop@jurocoating.nl of bel naar 0513-632812.

Bij de artikelen van Juro Paint vind je een invuloptie voor de gewenste kleur. Hier kan je zelf de gewenste kleur invoeren. Het is ook mogelijk om een code in te vullen van bijvoorbeeld een bemonstering.

Bestellen bij Juro Paint kan uitsluitend via internet. Indien wij je kunnen helpen, bel dan even onze afdeling klantenservice.

Ja. Bij het bestellen via de website kun je aangeven op welk adres de artikelen geleverd wilt hebben. Bijvoorbeeld als afleveradres het adres van je werk. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op één van de vele PostNL-afhaalpunten te laten bezorgen. Je kan je bestelling niet naar een postbus laten sturen.

Indien niemand je bestelling kan aannemen, neemt onze bezorgservice het pakket weer mee. Via de brief die je in de brievenbus ontvangt, kun je contact opnemen met de vervoerder voor het maken van een nieuwe afspraak.

Juro Paint bezorgt van maandag tot en met zaterdag. Voorradige artikelen heb je in de regel binnen 2-5 werkdagen in huis. Voor artikelen waar een langere levertijd vermeld staat, dien je de vermelde levertijd aan te houden.

Indien de bestelling bestaat uit artikelen met verschillende maten en gewichten, dan kan die zijn opgesplitst is in meerdere pakketten. Door omstandigheden kan het gebeuren dat er een dag verschil optreedt bij het bezorgen. Het kan ook zijn dat een artikel niet direct leverbaar is. De artikelen die wel leverbaar zijn, worden dan direct naar je toegestuurd. Het resterende pakket wordt later kosteloos nagezonden.

Ben je van mening dat er iets is misgegaan? Meld het dan aan onze klantenservice of via het contactformulier o.v.v. ordernummer en bestelgegevens.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Het is mogelijk om je pakket af te halen bij ons warehouse in Heerenveen. Hiervoor dien je de bezorgoptie afhalen te selecteren tijdens het afrekenen.

Kleuren met een kleurnaam of kleurnummer anders dan kleurloos vallen onder kleur. Dit geldt ook voor lichte kleuren zoals bijvoorbeeld ral 9010 en ral 9016. Deze verf wordt speciaal voor jou in de door jouw gewenste kleur gemengd in het product van je keuze. Daardoor kan deze op kleur gemengde verf niet geretourneerd worden.

Kies je voor kleurloos? Dan kies je voor verf zonder toegevoegde kleurpigmenten. Deze verf mag wel retour. Hier lees je meer over onze retourprocedure: retourpagina.

De verf heeft een andere kleur dan besteld, wat nu?

Soms lijkt de verf een andere kleur te hebben dan je hebt besteld. Onder meer de lichtval in je woning, de glansgraad van de verf en andere kleuren in huis hebben invloed op hoe een kleur oogt. Daarnaast kan een kleur op een beeldscherm afwijken van de werkelijkheid. Om de kleur van je verf goed te beoordelen, adviseren wij om de kleur eerst te controleren voordat je begint met schilderen.* Dit doe je als volgt:

  • Verdeel alle pigment goed door met een roerhoutje linksom en rechtsom door de verf te roeren.
  • Laat het roerhoutje drogen. Om een kleur goed te kunnen beoordelen met de verf compleet zijn uitgehard.

Ben je van mening dat je kleur niet goed is? Neem dan direct contact met ons op. Wij vragen je vervolgens om een roerhoutje op te sturen met de betreffende kleur. Zodra we dit proefstukje hebben ontvangen, vergelijken onze verfspecialisten de kleur met de officiële kleurenwaaier. Hierbij houden we rekening met de glansgraad van de door jou bestelde verf. Gemengde kleuren mogen 5% afwijken van de kleurenwaaier.

Wanneer wij de kleur niet voldoende kunnen beoordelen, sturen wij het roerhoutje naar de fabrikant. Zij beoordelen de kleur opnieuw. Mocht zich onverhoopt een fout voor hebben gedaan, dan vergoeden wij het volledige bedrag of sturen wij een nieuw product op.

*Als het blik verf al (bijna) volledig is verbruikt, kunnen wij geen beoordeling meer maken en is het niet mogelijk om de verf te retourneren.

Heb je al een account bij Juro Paint? Het kan zijn dat de webshop niet goed werkt op Internet Explorer. Waarschijnlijk kun je wel inloggen met bijvoorbeeld Google Chrome of Firefox.

Kun je op Google Chrome of Firefox ook niet inloggen? Neem dan even contact op met de klantenservice om te controleren of jouw e-mailadres op de juiste wijze in ons systeem staat.

Het kan zijn dat de webshop niet goed werkt op jouw browser. Open de webshop eens met bijvoorbeeld Google Chrome, Firefox of via je telefoon.