Verzenden en bezorgen

PostNL: Bezorg- of ophaalpunt: op werkdagen besteld is binnen 2-5 werkdagen verzonden.

Zodra je bestelling in onze webshop is afgerond en betaald, ontvang je een bevestigingsmail met alle gegevens. Ook van PostNL ontvang je een e-mail met daarin de Track en Trace code van je bestelling. 

LET OP: Bezorgingen naar de Waddeneilanden kunnen een vertraging opleveren.

PostNL bezorgt van maandag tot en met zaterdag. Je kunt je bestelling ook afhalen bij een PostNL-punt naar keuze. In dit geval ligt je bestelling tot 7 dagen na de gekozen ophaaldatum voor je klaar bij het gekozen PostNL-punt. Lukt het niet om je pakket binnen deze periode af te halen, dan wordt deze teruggestuurd naar Juro Paint.

Niet gekleurde producten kun je binnen 14 dagen retourneren als ze in de originele verpakking zitten en niet gebruikt zijn. Je krijgt dan gewoon je geld terug. Heb je een op kleur gemengd product besteld? Op kleur gemengde verf is maatwerk en kan niet worden geretourneerd.

LET OP: Controleer je bestelling altijd direct zodra je deze hebt ontvangen. Is er iets mis gegaan met de bestelling of heb je schade aan een product, dan verzoeken wij je om dit binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons te melden. Na dit termijn is het niet meer mogelijk om je bestelling te retourneren.

Pakketten worden met PostNL Standaard Levering thuisbezorgd in Nederland. Voor alle orders berekenen we €6,95 verzendkosten.

Juro Paint levert enkel in Nederland en België. Voor uitzondering neem contact op met onze klantenservice. 

Als je niet thuis bent, neemt de bezorger je pakket weer mee. Je ontvangt van de bezorger een notitie in je brievenbus met de vermelding dat je het pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt kunt afhalen. Het PostNL-punt bewaart jouw pakket één week. Als je je pakket niet binnen deze periode afhaalt bij het pakketpunt, dan wordt het pakket teruggestuurd naar Juro Paint. 

Indien de bestelling bestaat uit artikelen met verschillende maten en gewichten, dan kan die zijn opgesplitst is in meerdere pakketten. Door omstandigheden kan het gebeuren dat er een dag verschil optreedt bij het bezorgen. Het kan ook zijn dat een artikel niet direct leverbaar is. De artikelen die wel leverbaar zijn, worden dan direct naar je toegestuurd. Het resterende pakket wordt later kosteloos nagezonden.

Ben je van mening dat er iets is misgegaan? Meld het dan aan onze klantenservice of via het contactformulier o.v.v. ordernummer en bestelgegevens.